Senioripäivä

12.10. on adventtikirkon valtakunnallinen senioripäivä. Pohditaan, mitä meidän seurakunta voisi tehdä tämän päivän kunniaksi. Ideoita saa toimittaa Idalle.

jumis

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Ida Nab Tervetuloa!

Raamattutunnit ja jumalanpalvelus

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Ida Nab. Kirkon jälkeen nyyttärit ja koko seurakunnan leikkimieliset hölympialaiset. Tervetuloa!

Nyyttärit

Hölympialaiset

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Koko seurakunnan hauska iltapäivä, jossa kisaillaan hassunhauskoissa lajeissa. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Naistenpiiri

Aitopirtti

Tervetuloa lämminhenkiseen iltaan!

Raamattutunnit ja jumalanpalvelus

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Esa Rouhe Tervetuloa!

Valopilkku

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Tämä tapahtuma on Takrikon vanhempainyhdistyksen järjestämä. Se on suunnattu perheille. Juhlitaan ja riemuitaan valosta ja hyvyydestä! Lisätietoja lähempänä.

Rukousviikko

Rohkaistaan toisiamme kääntymään Jumalan puoleen elämän iloissa ja suruissa!