Naisten brunssi

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Tervetuloa naisten tunnelmalliselle brunssille! Mahdollisuus tehdä itselle myös rukoustaulu Lindan johdolla.

Teinien mökkiviikonloppu

Valtakunnallinen teinien mökkiviikonloppu, Revivalution, tapahtuu taas. Lisätiedot tästä saa Mikael Takamaalta.

Raamattutunnit ja jumalanpalvelus

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: David Asscherick. Tulkkaus suomeksi. Tervetuloa!

Tyttöpäivä

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Iltapäivä 9-13-vuotiaille tytöille. Luvassa kaikkea ihanaa!

Raamattutunnit ja jumalanpalvelus

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Tällä kerralla se on Suomen Adventtikirkon perhetyönjaoston järjestämä ja osa valtakunnallisia perhepäiviä. Saarna: Guisele

Valtakunnalliset perhepäivät

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Tiloissamme järjestetään koko Suomen laajuiset perhepäivät. Lisää tietoa löytyy perhetyön sivuilta.

Senioripäivä

12.10. on adventtikirkon valtakunnallinen senioripäivä. Pohditaan, mitä meidän seurakunta voisi tehdä tämän päivän kunniaksi. Ideoita saa toimittaa Idalle.

jumis

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Ida Nab Tervetuloa!