Avioparien luontoviikonloppu

Suomen Adventtikirkko järjestää valtakunnallisen aviopariviikonlopun Tampereella. Tapahtumasta löydät lisätietoja täältä.

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Jumalanpalveluksen teemana on mielen hyvinvointi. Saarna: Taneli Pirskanen Tervetuloa!

Terveysjaoston tapahtuma: mielen hyvinvointi

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Suomen Adventtikirkon terveysjaoston johtaja Taneli Pirskanen tulee meille vierailulle. Hän järjestää teemapäivän aiheesta mielen hyvinvointi. Ohjelmaa on klo 10-19. Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Kimmo Ilola Kirkon jälkeen nyyttikestit. Tervetuloa!   Iltapäivällä seurakunnan yhteinen metsäretki.

Nyyttärit

Seurakunnan luontoretki Kintulammille

Lähdetään yhdessä metsäretkelle. Menemme Kintulammin retkeilyalueelle. Kävelemme pienen lenkin ja teemme nuotiolla tikkupullaa. Muut eväät omatoimisesti.   Toivottavasti nähdään metsässä!

Naisten brunssi

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Tervetuloa naisten tunnelmalliselle brunssille! Mahdollisuus tehdä itselle myös rukoustaulu Lindan johdolla.

Teinien mökkiviikonloppu

Valtakunnallinen teinien mökkiviikonloppu, Revivalution, tapahtuu taas. Lisätiedot tästä saa Mikael Takamaalta.

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: David Asscherick. Tulkkaus suomeksi. Tervetuloa!