Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10 Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Kimmo Ilola. Koulutielle siunaaminen. Kirkon jälkeen nyyttikestit. Kaikki tervetulleita nyytillä tai ilman. Tervetuloa!

Nyyttärit

Miestenpiiri

Aitopirtti

Kaikille avoin miestenpiiri Aitopirtillä. Tarjoilut nyyttäriperiaatteella. Sauna lämpimänä. Tervetuloa!

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Kimmo Ilola.   Tervetuloa!

Naistenpiiri

Aitopirtti

Kaikille avoin naistenpiiri Aitopirtillä klo 18. Yhteisen keskusteluhetken jälkeen nyyttärit ja sauna. Tervetuloa!

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10 Jumalanpalvelus klo 11.   Kirkon jälkeen nyyttikestit. Kaikki tervetulleita nyytillä tai ilman. Tervetuloa!

Nyyttärit

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Matti Viljanen   Tervetuloa!

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10 Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Erkki Haapasalo   Tervetuloa!