Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Vierailevana puhujana luomis-tutkija Tim Standish. Kirkon jälkeen nyyttärit. Iltapäivällä Luominen vai evoluutio -konferenssi. Tervetuloa

Nyyttärit

Luominen vai evoluutio -tapahtuma

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Konferenssi, jossa luomista pohditaan tieteen silmin. Vierailevia puhujia. Ohjelmaa klo 14-19. Olet tervetullut osallistumaan myös jumalanpalvelukseen ja nyyttikesteille ennen konferenssin alkua. Tervetuloa!

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Jumalanpalveluksen teemana on mielen hyvinvointi. Saarna: Taneli Pirskanen Tervetuloa!

Terveysjaoston tapahtuma: mielen hyvinvointi

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Suomen Adventtikirkon terveysjaoston johtaja Taneli Pirskanen tulee meille vierailulle. Hän järjestää teemapäivän aiheesta mielen hyvinvointi. Ohjelmaa on klo 10-19. Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Raamattutunnit eri ikäisille klo 10. Jumalanpalvelus klo 11. Saarna: Kimmo Ilola Kirkon jälkeen nyyttikestit. Tervetuloa!   Iltapäivällä seurakunnan yhteinen metsäretki.

Nyyttärit

Seurakunnan luontoretki Kintulammille

Lähdetään yhdessä metsäretkelle. Menemme Kintulammin retkeilyalueelle. Kävelemme pienen lenkin ja teemme nuotiolla tikkupullaa. Muut eväät omatoimisesti.   Toivottavasti nähdään metsässä!

Naisten brunssi

Takriko-sali Aitolahden adventtiseurakunta, Tampere, Suomi

Tervetuloa naisten tunnelmalliselle brunssille! Mahdollisuus tehdä itselle myös rukoustaulu Lindan johdolla.